Good Life

Hej bloggen.
Allmänt tråkig dag idag, fast det var ändå chill att vara tillbaka i skolan.
Spelade iallafall Good Life av One Republic på musik: Elevens Val. Spelade bas och sjöng på refrängerna.
Det gick superbra när vi övade, men iochmed att jag har sån scenskräck fick jag panik och skakade så att jag spelade fel. Fett pinsamt, ja. Men annars gick det bra.
Även fett chill mattelektion, räknade inte ett enda tal, satt och vässade pennan hela lektionen istället, haha.
Ska snart lägga mig och lyssna på musik och läsa bloggar, för att jag inte har något att göra.

Update: Tappade även Miriams fulla pennvässare i golvet 2 gånger.. shame on me.
Och så fick jag värsta pmsen så jag halvlåg på bordet, gråtandes av skratt för jag lyssnade på en ko som råmade.. nolife <3


Agnes

Kommentarer
Postat av: Mirrefastdetvetduredan

hahahah, ja men du kastade ner min vässare i golvet 2 gånger. Fy skäms c:

2012-02-27 @ 21:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0