I never stopped loving you. I just stopped showing it.

Har nyss möblerat om rummet, blev inte sånn jäääätte stor ändring, men lite iallfall :)
Blir inga bilder nu, måste städa innan.. hihi :)
Men har ju tränat pingis ikväll också, de va sjukt kul :) Gick faktiskt riktigt bra ikväll,
om man jämnför med förra veckan.
Jag tror att jag klagade typ hela träningen då :p
Men ikväll gick de toppen! (y'

Sitter just nu å chattar med min bästavän Ida... 
Hon är nog den underbaraste tjejen som finns, <3
Tror att jag har kännt henne i 3 år, men aldrig träffat henne. För er kanske de låter galet,
men de är nog inte som ni tror.
Vi chattar på facebook och msn varje dag och ibland då vi har tid så skypar vi :)
Hon bor i Skåne & jag bor i.. Jämtland.
Så de är vääldigt långt emellan oss. :'(
Men i sommar kaanske jag ska få åka ner till henne och vara där några veckor :) 
De skulle vara dom bästa veckorna i mitt liv typ :DDD
hihi :3

Bild på min superduper fina trocadero jag sitter å dricker just nu...
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0