kaoZ med stort zäta

Känner kaosen överta mig.
Ska jag göra det?
Blir hon ledsen?
Blir han onöjd?
Vad tycker han om den?
Vad tycker hon om att jag gör det?
Ska jag ens göra det?
Blir jag ledsen?
Kommer han visa den?
Kommer hon få reda på det?
Ska jag säga ja?
Eller nej?
Vad känner jag?
Jag orkar inte le, ska jag le ändå?
Am I good enough?
Or not?
Vad i helvetes jävla skit ska jag göra?

Det är kaos i mitt huvud. Total jävla kaos. Vet fan.
People, help the people.

Jag vill prata med Madde. Jag tror hon skulle förstå. Fast nej.
Det tror jag inte. Tror inte hon skulle vilja hjälpa mig.
själv skulle jag ju inte hjälpa en ful liten blyg efterhängsen unge.
Jag orkar inte.
Agnes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0