love.

Har vart på träning ikväll, de gick asbra! :)
Spelade med min kompis Emma hela tiden,
jag vet inte om jag sagt de innan i nått annat inlägg. 
Men de är pingis jag tränar :)
Har gjort de i lite mer än ett år! Och har inte tänkt att sluta än..
Ska beställa nytt rakert i morgon! De kommer bli spännande,
och väldigt svårt att spela med de.
Eftersom de kommer va mkt bättre/snabbare än de jag har nu.
(de jag har nu är vääldigt slitet å segt :p )

Ska åka "Lilla Vasaloppet" på skolan imorgon, typ 7km eller nått sånt ska jag åka..
Jag vill ju inte säga att jag är bra på att åka, men jag är ju inte direkt nybörjare :) 
Tror de går i släkten.. För Farfar är rätt så bra på att åka, pappa är bra & min brorsa va typ asgrym förut O.o
Hihi, men jag har ju så sjukt dålig kondis så jag kommer typ dö efter 2km ":D"
Tror inte jag har någon att åka med heller.. Men vill inte åka själv,
hatar att va ute i skogen ensam..
Fast de kommer ju va typ tusen 8 åringar som åker också, så de borde ju vara nån som åker förbi ibland:)

Och efter skolan ska jag träffa min syster Hanna, och vi ska åka in till stan och köpa toning till håret
och en ny mascara till mig :)
Mitt hår är typ grönt just nu, så ska köpa en lite mörkbrunare toning och hoppas på att de blir bättre!
Mascaran jag har nu klumpar & är torr å gammal,
Julia
Ska sova nu & ladda inför morgon dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0