Om en stjärna skulle tändas varje gång jag tänker på dig så skulle natten vara lika ljus som dagen....

Sov till typ halv 11, är förvånad över att jag vaknade utan att mamma behövde väcka mig.
Ganska stolt! :D
Nädå, men jag brukar sova mkt längre.. O.o
Har typ nyss fixat en ansiktsmask, ska försöka använda 2 ansiktsmasker i månaden.
För mitt ansikte är så.. fult :p
Höhö, de där va väl lite smått cp med jag kan inte förklara O.o
Har ingen aning om vad jag ska göra idag, hinner inte gå på fotbollsträningen </3
Menmen..
Kommer nog bara va hemma å tråka som jag alltid gör, för de finns inget att göra här.
Om jag orkar kanske jag städar mitt rum, men de är nog en ganska liten chans
att jag kommer göra.
Bild på mig sen i sommras, längtar så sjukt mkt.
Har redan börjat planera vad jag ska göra i sommar.. ♥
Julia

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, gud vilken fin bild. :D

2012-02-26 @ 14:41:32
URL: http://heffaklumpssaft.blogg.se/
Postat av: Lina :) <3

Sjukt himla fin bild!

Sjukt fin tjej på bilden dessutom! :D

2012-02-26 @ 15:21:52
URL: http://linanilssonnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0