Yes.

De 10 budorden- om du vill ha sex med Jockiboi

jocki

1. Du skall alltid undra om du fått dödliga sjukdomar.
2. Du skall alltid ha ångest för resten av ditt liv för du legat med mig.
3. Du skall alltid undra varför jag ber dig vända dig om och trycker ner ditt huvud i kudden.
4. Du skall alltid känna dig dålig till mods efter samlag med mig.
5. Du skall alltid undra varför du åkte ut med huvudet före när vi var färdiga.
6. Du skall alltid undra varför jag försvann med en ny tjej några minuter efter du åkte ur.
7. Du skall alltid suga min kuk och se glad ut annars kan du gå direkt.
8. Du skall aldrig mer höra av dig till mig efter avslutat samlag.
9. Du skall inte ta någon coca cola av mig i kylen efter avslutat sex.
10. Du skall aldrig vara glad för att du haft sex med mig för det är inget positivt.

Well, låter rimligt.

Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0