You can't buy happiness, but you can buy ice-cream, and it's kind of the same thing..

Hej,
sitter i sängen och har allmänt astråkigt, är lite förkyld, men skitsamma liksom.  Jag somnade vid halv 6 imorse, ochmed att pappa kom på mig med att sitta och se på film, haha.
Vaknade för lite mer än en timme sen typ, av att jag tappade iPhonen i golvet, bakom sängen, och dessutom hade jag tagit av skalet i sömnen, lol. Den vart dammig som fan, och jag som är dammalergiker, men det verkade som att den lyckades undvika skador, ohje, (y
Snart ska mina föräldrar dra, så då blir man ensam med lillasystern dårå, ska väl se någon film med henne då, antar att det blir barbapapa x')


Och sådär snygg vart man igag. Tröja från Gina, byxor från JC.
Ni får även se en del av mitt rum, haha, det är asstökigt där.
Kommentera gärna, hah, puss!
Agnes

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt snygg tröja! :)

2012-02-26 @ 14:50:12
Postat av: bellafrancsics

haha, min komentar över, jag glömde namn och sånt ^^

2012-02-26 @ 14:50:39
URL: http://relaxia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0