Äta lite food eller vad

Hej bloggen,
Tänkte precis skriva vad jag gjorde idag, men kommer inte ihåg. Minne som en guldfisk tiepp..
Fick iallafall ett panikutbrott, så jag la mig i min vanliga ställning på golvet.. Llol.
Vet däremot att jag åt övermycket godis, hade tävling med Embla om vem som kunde äta upp ett godis snöre först, utan händerna.
Hon vann, skrattade så mycket så jag tappade snöret, HAHA, lyckat..
Åt jordgubbar som middag, gottgott jaoo.
Ni får några egopics i brist på liv typ. Och mitt läppglans gillar inte mig.. Därför det ser ut som om mina läppar fick way 2 much. Heh.
Ska rita lite nu typ. Trevligt.
Åh vad dålig jag är på att blogga.
Kffkfkwlxldödö slutar nu
Agnes
btw.. Den ritade bilden är bara början, inte klar på den bilden, men mobba inte för jag blev nöjd, haha. ;$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0