B-e-a-utiful

Åkte ju skidor idag, 6 km, som jag skrev igår.. Antar jag O.o
Jag orkade inte tävla, för jag hade både ont i halsen, fötterna å huvudet.
Men de gick bra ändå, åkte i lagom takt med Love och Hugo :)
Och de gick väl rätt så bra på NOprovet idag också,
vet ju inte resultatet än, men de kändes helt okej.

Efter skolan så hämtade min syrra mig & vi åkte till Ica Maxi å köpte toning & mascara!
Då vi kom hem till henne så fixade vi mitt hår direkt.
De blev mörkare än jag hade hoppats på, men eftersom vi köpte bara toning den här gången
(Har aldrig använt de förut.. tror jag iallafall) så kommer ju de att tvättas ur eftersom.
Bilder kommer kanske imorgon, om jag kommer ihåg de!
Ska ju träffa Minja imorgon, tar bussen in till Prolympia (hennes skola) å ska
ge henne sina handskar & jag må prata lite med Tommy, min förra lärare (dvs Minjas lärare).
De ska bli lite spännande, men typ ingen vet vad jag ska fråga om. Höhöhöhö..
Men nu måste jag sova!
Vaknade kl.5 imorse, för lilla Julia drömde mardrömmar.. </3
Pussgodnatt ;*
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0