How did I fall in love with you?

Hej bloggen!
Idag har jag vart i Lomma (typ en öde by utanför den bästa staden, Lund).
Jag ryckte ögonbrynen, ni anar inte hur fkn ont det gjorde, kändes som att hon mördade mig i pannan typ.
Rekommenderas INTE utan emlakräm. Fyfan.
Nu verkar iallafall krämen, så mina ögonbryn krampar, kul va?

Har iallafall precis ätit thaimat, gott!
Mina föräldrar och syskon skulle på middag hos en av mina föräldrars vänner, men iochmed att jag började gråta så slapp jag följa med, så har föräldrarfritt till 12 typ.
Ja, återkommer med vidare information om mitt trååkliv sen. Tack och hej,
Bild 1: today's outfit.
Bild 2 & 3: dagens inköp.
Bild 4: dagens jag.

 



image description


Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0