Manikyr, Pedikyr? Tortyr...

Har nyss pluggat lite inför provet imorn, de kommer gå asdåligt!
Min hjärna stannar totalt sekunden innan man får pappret med alla frågor på..
Så de känns ju inte direkt bra, men jag kan ju inte göra någe åt de.
De blir väl som de blir helt enkelt.
(antagligen inge bra)
Har haft Franska idag också, märkt att jag suger på att uttala R som dom gör. 
Efter den lektionen så tillbringade jag hela rasten till att gå runt och försökte få till de.
Men nejnej, de ska inte heller funka!
Pingisträning också, de gick väl helt okej.
Har fortfarande ont i ryggen, förstår inte vad som är felet.
Har sjukt ont i huvudet också. Usch, tänk så deppig man kan känna sig.
Men nån dag så måste de bli bättre, det har jag besämmt!
Hehe, märkt att jag bestämmer en hel del. Men de händer väl inte så mycket,
iallfall inte som jag vill.
Anmälde mig till KM (klubbmästerskap) som är på Måndag & Onsdag.
Tror de är rättså kul med KM, så jag hade tänkt att va med.
Hoppas att Emma också ska va med! Annars blir de inte lika kul..
Thihi, 
Bild från förra året


Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0