Right next to you

Ska äntligen få ha min riktigare lärare imorn..
Har haft andra dom två senaste dagarna, :/
Aja, idag va de iallfall helt okej att ha Elise-Marie.
Hade syslöjd också, jag håller på att göra en typ svart t-shirt som jag ska ha lite text på.
Lägger ksk upp en bild typ nästa vecka om den blir bra, annars får ni inte se ;)
För jag suuger allvarligt på syslöjd. Nålen hatar mig!
Usch :/
Hade fridrott på idrottslektionen med Magnus, de va väl helt okej :)
Sprang typ 40 meter och hoppade längdhopp.
Är inte så snabb direkt & hoppar inte så långt, men de gick bra ändå! :'p
Men jag ska försöka träna upp kondisonen i sommar, ska ju spela 11manna då.
Godnatt!
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0