Så himla avudsjuk...

...på att agnes verkar ha typ sommar och jag har vinter :/
Här är de snö, blött, is och dåligt väder! Är så himla trött på vintern nu så de är inte sant!
Flyttar snart ner till Skåne, och bor hos Ida i några veckor. (Min bästavääään, ♥)
Gör de imorgon.
Nä juste, de kan jag ju inte. Har massa att göra imorgon!
Först ska jag träffa Linus och Daniel på stan, vet inte vad vi ska göra...
Sen ska jag träffa Klas utanför Zhallen å sen ska vi titta på en hockeymatch då Wille och några fler vi känner ska spela!
De ska bli kul, för de blir första hockeymatchen jag ser live.
Är ju inte direkt intresserad av hockey, men eftersom de här är typ enda
hemmamatchen dom ska ha så vill jag ju såklart se dom spela! ♥
Tror inte jag kommer ta några bilder med kameran, men kommer nog checka in på facebook.
Kanske slänger in ett blogginlägg också, om jag orkar/kan.



Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0