I never stopped loving you. I just stopped showing it.

Sitter just nu å tittar på two and a half men.
Jag sitter å garvar, och mamma bara sitter helt tyst å tittar på mig som om att jag vore
en idiot eller nått :)
Men jag är van, alla gör typ de.. :s
Har inte gjort ett skit idag, vaknade klockan 12, suttit vid datorn typ hela tiden.
Va på OKQ8 å köpte lite godis med mamma, hihi. SVULL </3

Skulle egentligen åka till Wilma typ nu.. men efter ett glas oboy så fick jag sjukt ont i magen.
Så de förstörde min kväll, ett glas oboy.
fml.
Aja, får sitta hemma med mamma och kolla på Melodifestivalen, istället för att
va med Torvalla med min små gangsters, ♥
Ful bild, javet.
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0