Smile, you dont own all the problems in the world.

Har åkt slalom med min syster Hanna, & hennes pojkvän Christopher idag :)
De va varmt å skönt väder, <3
Ska göra de på Måndag eller Tisdag igen, fast då bara med Hanna.
Hoppas att de blir varmt som fan då, så vi kan bli lite bruna också, goglebränna <3.
Så alla tror på att jag har vart i fjällen :DD
Hihi, inte för att jag direkt är nå pro på att åka.. jag hoppar inte å sånt. :p
Men.. jag brukar ta mig ned för backen utan att ramla.. oftast :)
Haha!
Ibland så åker jag faaaktiiiskt oseriöst, så om ni ser en liten mupp i röd jacka "ploga" ner för backen,
så kan de va jag!!! :D
Lite mobbat, ja jo jag vet.

Imorgon.. imorgon.. imorgon ska jag inte göra ett skit!
Om de inte blir bra väder, för då ska jag ligga ute i solen å pressa.
..om man kan bli brun nu?
De vet jag faktiskt inte. Men de är värt att försöka iallfall.
Vill bli lika brun som förra året vid den här tiden..
För igår, fast förra året åkte jag till Spanien. Längtar fett mkt tillbaks :'(
Va där med Hanna, Christopher, Jojje (C's bror) och Rasmus å Martin, som är Jojje's kompisar :) 
Alla är/va mellan 17-20 år, så jag va ju mkt yngre än dom. Men vi hade de
fett åzum! Skulle lätt kunna göra om de :) Och gärna NU!
Värme, sol & sommar. ♥

Bild från i sommras,
Liseberg med Jesper (Jessica's kusin), Jessica & antagligen mig själv (a'
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0