orden jag sa till dig...

Egentligen så skulle jag nog vart hemma, suttit inne hela dagen, om inte pappa hade kommit.
Först lämnade han ett skåp som jag ska ha inne på rummet (asså, hos mamma)
sen åkte vi till min Mosters, mans jobb å skulle snacka med honom om typ tvn för den funkade inte blablbalbalbalablabalbaa...
Och sen blev de Ica Maxi, jag behövde lunch.. hehe, så de blev en pizza (a'
wiiii.
Mkt godare än fisk som jag egentligen skulle ätit :)

Hade tänkt att titta på en film snart, men eftersom de verkar ta så sjukt lång tid att ladda ner den så är de nog inte sånn stor chans att jag kmr få se den förn's ikväll :/
Aja, de blir väl musik å ksk städa rummet istället..
Vi får se vad som händer.
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0