Vad som hände.

Jag, Miriam, och Matte fick gå från matten och prova några piano som stod ute. Så kollar jag åt vänster ( vi gick vid skåpen) och där sitter han. När jag såg honom kändes det som om någon slog mig i magen, du vet, den känslan. Fick panik och ökade tempot fett mycket, sprang nästan ut, med luvan uppdragen.
Sen fick jag tårar i ögonen. Kulkul.
Han iggade mig HELT. Han kollade inte ens på mig.
Sen har jag gått runt och mått dåligt hela dagen, och innan franskan fick jag ett nervöst sammanbrott och skar mig. Typ end of the story liksom.. Xc
Åh vad jag inte pallar mer. Vi hade en fett stark relation innan. Men sen, så skulle ju du lämna mig.
We used to be friends, and then we were lovers, and now we act like we dont know each other.
Agnes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0